Thursday, January 20, 2011

Kenali Diri..

Entri ni aku tulis selepas aku baca sebuah blog  milik seorang pensyarah...aku begitu kagum dengan gaya penulisannya yang simple, tp menarik minat pembaca...xperlu ceritakan kelebihan diri semata, maupun mengutuk ataupun mencari kesilapan org lain cuma....

apa yang menarik tentang blognyer...setiap entri dia mengisahkan setiap inci kehidupan, kegembiraan, kesedihan, apa jua realiti sebenar kehidupan.,,sangat jujur, sehingga kita xmelihat kekurangan dlm coretannya...

Setiap cerita yang ditulis, berunsur nasihat, pandangan dan juga keprihatinan...bkn semata2 utk org lain, tp lebih ditujukan utk dri sendri..memg sesuai dgn statusnya sbg seorg pensyarah..(aku kira)

Aku bukan penulis blog yg sudah sebati dgn dunia "blog" ini, setiap hari aku suka mencari n membaca setiap curahan rasa luahan bicara blog yg ada (bkn busy body tau)....hurm...byk cerita yg aku baca, sehingga ada blog yg membuatkan akuberfikir....perlukah aku menjadi seperti mereka...adakalanya, coretan2 yg aku baca membuatkan aku membuka semula entri2 ku yg terdahulu...(sindir dri sndri)..

hurm...harap2 pasni aku akn jd penulis blog yg ikhlas sepertinya.......

No comments:

Post a Comment