Friday, January 21, 2011

Dia dtg..jeng..jeng..jeng...

baru lepas menerima kehadiran seorang customer ....hahahahaa..mcm nak gelak pun ada...seorang makcik yang dah hampir pencen, ..actly, ni bkn pertama kali dia dtg ke ofis kami, ni adalah kali ke 3, selepas dia dtg pada hr isnin lepas  xsilap...hr tu dia dtg ngan HOTnyer, penyata dia xsmpi2, kitowang kat ofis punyala lemas nak menjawab segala soalan dia...klu ikut kesabaran aku yg nipis cam kulit bawang ni, memg da lama aku jerkah...memandangkan dia orng tua, aku pun control jiwa aku..kang xpasal2 d  tuduh x beradab sopan lak...penat kerajaan duk canang 'BUDI BAHASA BUDAYA KITA"..hehehe( mujur aku cpt sedar)...
nasib la hari ni dia dtg dengan penuh hemah, senyuman manis cam limau mandrin yg bos aku bg tuk CNY ...huhuhuhu....tp leh kerna mind set kitowang mmg da xleh tgok dia, jiwa semua Staff, ecply akula...cepat2 nak dia balik!!!kakakaakak( keji x)...nasib la dia x menyinga g (padahal penyata  dia pun masi xader g)...dlm hati berbisik' syukur makcik ni xwat hal"
apapun, sok dia dtg g...huhuhu!!!

No comments:

Post a Comment