Sunday, January 9, 2011

Al-kisah Juara Lagu....

ni ceta pasal AJL25 semalam, sgt best dan berbeza dr tahun2 sudah( nampak sgt aku xpenah missed tgok kan ), semua artis yg masuk final hebat2 belaka, wlpn masih muda!!Tahniah buat mereka!
actly, aku sbnrnya bkn la pakar dlm hal2 muzik ni, tp sbg org yg mendengar muzik2 tu semua aku rasa  nak syer gak la sedikit pandangan xbertauliah drpda aku..hekhek....
xxx
Honestly, keputusan juri smlm memg x di jgka, khasnya utk Ana Rafali (ikut sedap telinga aku la), myb persembahan dia semalam xmenonjol sgt, sehingga owg byk xsedar yg dia akn menang ,ye x??tp seyes, mungkin lagu dia betul2 berbeza dr yg lain, dats y dia menang !( siapala aku utk menidakkan keputusan juri)ngeh...ngeh..ngeh,...
xoxoxo
aku sokong la keputusan hafiz sebagai vokal terbaik( noktah cinta), pasal sore dia memg best!!!( ni pon ikot halwa telinga aku jer k...)pasal ape aku kata best??pasal aku dgr sore dia xder beza ngan sore yg da rakam( main kat radio, or klip video die),TERBAEKK!!!
Faizal Tahir pon best, cam xcaye jer dia main selam2 kat atas stage, iyer2 jer kan?kakakakakak...tp heran gak, napa la dia xmenang gak..ikut halwa telinga aku da ok da..(persoalannyer, ko sape?, nk ikut sedap ko?di tujukkan wat dri sndri..huhuhuhu)
xoxoxo
Antara semua aku paling suka API punyer persembahan, pasal aku suka suara Lan ..hahahahahaha!!aku harap2 dorang menang , tp xjugak..huhu, n aku rasa persembahan yg paling biasa adala persembahan  kump Hujan, myb lagu dia tu santai2 sgt kut..(ikut suka aku judge la kan??)

xxxxxx

ape2 pon, segala komen di atas hnyala sekadar di pinggiran k, hanya berdasarkan sedap telinga aku eh, jangan ade yg marah lak, hahaha,
Tahniah buat semua yg menang,!!!

No comments:

Post a Comment