Monday, January 31, 2011

Happy Chinese New Year!!!!

Khamis ni  raya!!!! tapi bkn raya tuk aku, raya tuk bos2 aku n kawan2 yang berbangsa cina..kira raya gak ker tu erk??xkisah la, yang penting aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA..angpow lai..lai....hahahahahhahaha,,,....


Semoga kowang semua merayakan tahun baru kowang dengan meriah dan gembira., Terima kasih kat bos yang da menghulurkan angpow sekeping dua kepada kitowang...kepada sesapa yg blom hulur angpow tu, di alu2kan berbuat demikian...wakakakakakaka...( mata duitan  giler..


 Apa yang penting, tahun baru cina ni jugak best buat kitowang pasal..dapat CUTI!!! bleh la digunakan untuk berlibur bersama keluarga..

Ceta sal tahun baru cina ni, yang best adalah tarian Singa...dulu kecik2 aku paling takut ngan Binatang tu....maklumlah budak2, xtau pon benda tu patung jer..owg yg gerakkan....huhuhu...bila ada show tarian tu kat pekan...aku punya lah kecut perut, pantang tul aku...klu bleh nak ajak mak abah aku pergi jauh...bkn ape bila tgok mata singa tu berkelip2, seram lak...hahahahaha...tp skrg x ag la...aku suka tgok bila singa tu lompat2 , panjat2 nak amek menda yg ada angpow tu...best giler..bila dowang wat aksi mcm nak jatuh, semua org jerit..uhhhhhhhhhhhhhhhh.!!...wat suspen jer..hahahahahahaha....

Apapun sebagai rakyat Malaysia, sama2lah kita berkongsi kegembiraan meraikan Tahun Baru Cina ini dengan semangat 1 MALAYSIA>!!!

Sekali lagi di ucapkan  'HAPPY CHINESE NEW YEAR'!!

No comments:

Post a Comment