Sunday, January 23, 2011

Coba

hahaha..Tajuk entri cam tajuk lagu faizal tahir kan...sbnrnya time aku tulis entri ni, lagu 'hanyut' faizal tahir sedang berkumandang kat ofis aku ni...so tetiba dpt idea nk wat tajuk ni..
sebenarnya, cerita d sblik tjuk ni adalah tentang 'cobaan'pertama aku wat TART TELUR, wakakaka...
aku dpt resepi ni kat page Kongsi Resepi (FB), aku pon try la...semangat giler nak wat..
pasal suka mkn Tart ni..

Nak dijadikan ceta ...aku try wat la sabtu lepas....first wat, xbape nk jdi, sal tepung aku tuk crust dia tebal sgt...Filing ciput...kakaak..hubby ngn adik aku, mcm ape jer kan??duk perli2 manja..sabor jer aku....

xxxxx
Tapi aku bangkit semula (ayat cam down giler time kena perli tu kan??)...kakakaka, ahad aku try wat g, kali ni ngan sedikit pengalaman di dada, huahuahua...dan, ni lah hasilnyaaaaaaaaa!!!!wacaaaa!!!
( jgn kutuk tau!!)...

sungguh xlawa kan, tp rasa ok la...pasal aku totaly ikut  resepi yg aku amek kat FB tu...hahhaha!!
kowang try la!!


No comments:

Post a Comment