Monday, January 3, 2011

Happy New year!!!!

rasanya masih xterlewat untuk wish happy new year kat semua...mcmana smbtn tahun baru hari tu??mesti ramai yg smbut new year, mlm 31 lepas, hurmm...sana sini ader jer wat sambutan pon...xkisah la, yg penting bkn hya sambutan tp azam n semangat kita tuk melayari tahun baru 2011!!!
klu ada azam tahun lepas yg masih xterlaksana jgn risau, bawak ke tahun ni pulak...usaha lagi,,,,!!!
 ckp pasal azam ni...hurm...sbnrnya aku xsuka nak pasang azam tahun baru sgt....bkn apa biasanya pasang 10,  konon2 la...skali satu aper pon xmenjadi..hehehe...benda yg x di azamkan lak yg jadi...tp wlumcmana pun, kenalah ada azam gak kan, supaya hidup kita lagi bermakna..xg2??klu xder azam, xder cita-cita, xder la harapan...coz ngan azamlah kita akan lebih berusaha!!!chayok...oleh itu, azam aku tuk tahun ni ialah...

1. Nak besarkan Family a.k.a nak anak
-huhuhu...ni kira azam gak kan??klu bleh nak ada baby dlm tahun ni, tp dengan syarat semuanyer da stabil..terutamanya dr segi kewangan..so , azam ke2 aku lak...

2. Nak Jana pendapatan n stabilkan eko tuk tunaikan azam 1
-yg ni rumit cket...kena usaha lebih...untuk gol yg xbekerja tetap mcm aku ni..azam cam ni mungkin mustahil..tp klu usaha lebih..myb akan jd kenyataan gak  .....so azam ke 3 ialah..

3.Berusaha lebih kuat lagi untuk meningkatkan pendapatan
-myb aku kena lebih rajin cr keja yg lebih menjamin n buat sehabis baik.klu x mcmna nak jayakan azam 2 n 1 kan??..n mungkin gak aku kena  cr pendapatan lain, mcm bisnes ker, join MLM ke( wakakakakka, cam xlogik)...

yg tu antara azam2 major la...ada gak azam2 minor yg aku rasa turut penting n memerlukan perhatian..misalnya..
- Jadi isteri yg terbaik (pindah Labuan)
-Nak bayar PTPTN dengan lebih  serius( nampak sgt aku xbayar kan??)
n adelah lagi yg xleh disebutkan di sini...hehehhe...
XXXX
apa2 pun, semoga semua azam aku tahun ni akan jadi kenyataan..bukan byk pon kan???Doakan la erk, n semoga azam kalian jugak jd kenyataan
..Amin...

No comments:

Post a Comment