Monday, November 22, 2010

Mood makan dan memasak!!!

hai all....
seyes,,aku rasa pelik..semenjak 2 menjak ni nafsu mkn aku membuak-buak...pantang duk jer,, ade jer menda aku nak mkn...ape2 jer la..jnji mkn...huhuhu..ekoran drpd itu(chewah...formal lak)aku pun search la kat internet menu2 terkini n resepi masakan yng da melekat kat ank tekak aku ni( teringin nak mkn la tu...)...akhirnya...hehehe...da jumpa resepi asam pedas yg aku teringin nak masak..(pasal febret hubby aku...huhuhu),bahan2 simple jer...nanti next week aku masak..nak msk hjung mggu ni xleh,,,pasal hubby g kursus...hehe

*gambar-sekadar gmbr hiasan...(nampak sedapkan???)

di samping tu, dapat gak resepi Mi Kari febret aku..yihaaa....kesian giler..umur da bape...masak mi kari pun xreti g...Hahahahah!!jgn kan Mi kari..byk g mi aku xreti masak..ringkasnyer,aku memg xpndi masak...cume kekdg bila mood baik ..menjadi gak la masakan aku..ngeh..ngeh..ngeh...cian hubby aku, telan jer la,,sedap xsedap pon...

rasa xsabar nak try masak ni..hehehe..Walaupon!!!!!(ntah sedap ,ntah x)huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment