Monday, October 18, 2010

cupcake oh cupcake...

hurm...satu lagi aktiviti yg aku xcited sgt nak buat, wlpn owg lain da xlarat nak buat dah..hehehhe...kira aku ni ketinggalan jugak la...mungkin sebab da xda benda yg mau di buat lagi..jd mcm2 la aktiviti bermoral yg aku fikirkan....sebenarnya da lama teringin mau asah bakat yg x seberapa ni, tp xda masa...g pun oven di rumah tu "angkang" suda!! mujurla hubby ku bermurah hati belikan oven baru..yeyeh..pstttttttt!...tu pasal aku syg hubbyku...dia memahami kehendak isterinya ini...wakakakaka!!
harap2 hari ahad ni xda g yg menghalang niat suciku tuk menghasilkan cupcake ku sendiri yg blum pasti g apa rupanya....hehehehe....untuk itu, aku dah planning "baikkkk punya" untuk aktiviti ku hujung mggu ni...hehehe...bahan2 kek pun sudah aku beli, juz mau tambah2 jak g apa yang patut....huih..terbayang suda ni rupa cupcake ku...(angan2 mat jenin)....hehehehe.....hari ni jak berabis aku search di internet tuk cari resepi yg simple dan mudah untuk percubaan pertamaku nanti...sampai sanggup "tingu" video org buat kek yg aku x berapa faham ni apa dia ckp..hehehe(speking english ba..."bekulut" bilang org sabah)...hek..hek...
apa2pun...semoga semuanya berjalan lancar...manatau jadi, pastu cantik g tu,....(perasan)...buleh la aku jd pembuat kek yg terer nanti..kakakakakaka..tinggi tul impian dan cita2 ni...hahahaha..

No comments:

Post a Comment